Γιώργος Αρβανιτάκης - Κατασκηνώσεις Διονύσου

2014-07-07

Aγαπητέ συνάδελφε, θα ήθελα να επικοινωνήσω ευρύτερα τα παράπονα των κατασκηνωτών Διονύσου της 1ης περιόδου, για την ποιότητα του προσφερόμενου φαγητού. 

Έχω τρία παιδιά εκεί, τα οποία συμμετέχουν ανελλιπώς από το 2006 και μετά, χωρίς τόσα χρόνια μέχρι σήμερα να έχουν εκδηλώσει κάποιο σχετικό παράπονο. Φέτος όμως και κατά την διάρκεια των επισκεπτηρίων της Κυριακής έχω διαπιστώσει από λεγόμενα γονέων, κατασκηνωτών και ομαδαρχών, άγνωστων στην πλειοψηφία τους σε μένα, πολύ άσχημα σχόλια για το φαγητό. 

Η ενημέρωση μου δε ότι τόσο ο μάγειρας όσο και οι βοηθοί του είναι τα ίδια πρόσωπα κατά την τελευταία τριετία, όχι μόνο δεν αμβλύνει τις εντυπώσεις, αλλά κατά την γνώμη μου εγείρει και ερωτήματα όσον αφορά τα προμηθευόμενα υλικά καθώς και την εκπλήρωση σημαντικών υποχρεώσεων εκ μέρους των προμηθευτών. 

Απευθύνομαι σε εσάς, δεδομένου ότι διάβασα πως δηλώνετε "ανεξάρτητος" αν και δεν ξέρω κατά πόσον μπορεί αυτό να ισχύει μέσα στους κόλπους στης ΕΤΕ. Ειλικρινά το εύχομαι να είναι έτσι και θα ήμουν υποχρεωμένος εάν είχαμε σύντομα και κάποια τοποθέτηση των αρμοδίων του Ταμείου πάνω στο θέμα. 

Αφού σας διαβεβαιώσω για τις ειλικρινείς προθέσεις μου, θα ήθελα να ξέρετε ότι τοποθετήσεις του τύπου "τα παιδιά είναι κακομαθημένα" ή "εμείς δεν ακούσαμε παράπονα" ή "έχουμε φέτος πιο υγιεινό διαιτολόγιο" , δεν γίνονται από μένα αποδεκτά ... Στο κάτω-κάτω, τόσα χρόνια μόνο καλά λόγια είχα να λέω για το Ταμείο και τους ανθρώπους του ...

Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα 2017
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε