Εργασιακός Μεσαίωνας και στο τηλεφωνικό κέντρο του Τ.Υ.Π.Ε.Τ.

2016-02-25

Το τηλεφωνικό κέντρο του Ταμείου Υγείας, εκτός από την εξυπηρέτηση που παρέχει στους συναδέλφους, αντικατοπτρίζει την εύρυθμη λειτουργία του Ταμείου, την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, την αποτελεσματικότητα και την επάρκεια των εργαζομένων.

Το έργο του συνήθως υποεκτιμάται ή περιφρονείται όχι από τους συναδέλφους που απευθύνονται σ' αυτό, προκειμένου να εξυπηρετηθούν για να επιλύσουν θέματα της υγείας τους, αλλά από μας τους ίδιους, που έχουμε αναλάβει ενεργό ρόλο στα κοινά και υποστηρίζουμε ότι προσπαθούμε να βελτιώσουμε τις εργασιακές συνθήκες.

Ιδίως ορισμένες παρατάξεις και συγκεκριμένοι συνάδελφοι, οι οποίοι ενώ διαπιστώνουν εργασιακό μεσαίωνα στις εργασιακές συνθήκες του τηλεφωνικού κέντρου της «μητέρας» Εθνικής Τράπεζας και κόπτονται να τις βελτιώσουν, παραβλέπουν, σχεδόν παριστάνουν ότι αγνοούν, τις αντίστοιχες του Τ.Υ.Π.Ε.Τ.

Το τηλεφωνικό κέντρο του Τ.Υ.Π.Ε.Τ. στεγάζεται σε ένα χώρο 12 τ.μ., όπου τέσσερις τηλεφωνήτριες δίνουν κυριολεκτικά έναν άνισο αγώνα να ανταποκριθούν στα περίπου 2.500 τηλεφωνήματα εβδομαδιαίος.

Ο χώρος δεν διαθέτει ούτε στοιχειώδεις συνθήκες υγιεινής: εξαερισμό για αποσυμφόρηση του ήχου αλλά και καθαρισμό του αέρα, ηχομόνωση και ηχοπροστασία των εργαζομένων, κατάλληλο και επαρκή φωτισμό.

Ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί πόσο επιζήμιες είναι αυτές οι συνθήκες και ποιες επιπτώσεις έχουν όχι μόνο στην υγεία των εργαζομένων μέσα σ' αυτές, αλλά και στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Στην Ολομέλεια της 18 Φεβρουαρίου 2016 κατέθεσα πρόταση για την Αναδιοργάνωση και Αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου (19200 - 19400) η οποία κρίθηκε μεν θετική αλλά δεν αποφασίσθηκε εάν θα υλοποιηθεί στο σύνολό της.

Ενδεικτικά σημεία της πρότασης :

  • Διαμόρφωση αλλαγή και εμπλουτισμός των ηχογραφημένων μηνυμάτων με χρήσιμες πληροφορίες και των επιλογών μηνύματος για τις ιατρικές Μονάδες.
  • Ενοποίηση τηλεφωνικού κέντρου 19200 & 19400 με τη δυνατότητα τη στιγμή που το μέλος ακυρώνει ένα ραντεβού να μπορεί να ορίζεται νέο και το αντίστροφο δηλαδή με ένα τηλεφώνημα να διεκπεραιώνονται δύο εργασίες.
  • Καταγραφή των τηλεφωνικών κλήσεων - Συνακρόαση των τηλεφωνικών κλήσεων από Προϊστάμενο.
  • Εφαρμογή των ροών εργασιών καθώς και οι αρμοδιότητες ανά θέση εργασίας σύμφωνα με τα πρότυπα ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2008 και ΕΝ 15224:2012.
  • Διαμόρφωση υπάρχοντος χώρου τηλεφωνικού κέντρου 12 τ.μ. & αναζήτηση νέου χώρου.
  • Σαφής οδηγία από την Επιστημονική Επιτροπή του ΤΥΠΕΤ για κλείσιμο ραντεβού σε εφήβους κάτω των 16;

Διαβάστε αναλυτικά την επισυναπτόμενη πρόταση

Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα 2017
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε